Diensten
Welkom bij Petra Kaubo Administraties! Ik help startende ondernemers, klein mkb en zzp’ers met hun administratie. Of je het nu volledig uit handen wilt geven of een expert zoekt die over je schouder meekijkt: ik help je graag!
Ik structureer administratieve processen op een laagdrempelige manier. Ik denk graag met je mee over investeringen en adviseer je hoe je de administratie het beste kunt inrichten om er het meeste uit te halen.
Administratie voor startende ondernemers in Zuid-Limburg
Spannend, een eigen bedrijf beginnen! Er komt ontzettend veel kijken bij de opstart. Een administratie opzetten, de regels en voorwaarden van de belastingdienst, wat moet je allemaal vastleggen en regelen… het kan je overvallen. Ik help je graag om de administratie goed en overzichtelijk op te zetten. We doen dat zoals jij het fijn vindt, digitaal of op papier. Ik kan alles voor je doen of je houdt de administratie zelf bij, waarbij ik je ondersteun met advies en controle.
Administratie voor startende ondernemers houdt in:
- Begeleiding bij het opzetten van een administratie
- Uitleg over het inboeken van verkoop- en inkoopfacturen, kasboek en bankboek
- Aangifte omzetbelasting
- Jaarlijks verkorte balans, verlies- en winstrekening
- Aangifte inkomstenbelasting
- Persoonlijk contact bij vragen
Wil jij ondernemen zonder te veel tijd te besteden aan je administratie? Neem dan contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.
Administratie voor klein mkb in Zuid-Limburg
De administratie van een mkb-bedrijf is omvangrijker dan die van een zzp’er. Je krijgt te maken met personeels- en loonadministratie, inkoop en een hoop administratieve rompslomp. Je hebt het al druk genoeg en wilt het liefste zo veel mogelijk tijd in je zaak doorbrengen. Ik ondersteun kleine mkb bedrijven (tot 10 medewerkers) met een efficiënte administratie en advies op maat.
Administratie voor klein mkb houdt in:
- Begeleiding bij het voeren de administratie
- Samenstellen managementrapportages, periodieke overzichten en sturingsinformatie
- Aangifte omzetbelasting
- Samenstellen jaarlijks uitgebreide jaarrekening
- Samenstellen publicatiejaarbericht voor de kamer van koophandel
- Aangifte vennootschapsbelasting of inkomstenbelasting
- Het verzorgen van de maandelijkse loonadministratie
- Persoonlijk contact bij vragen
Ben jij toe aan een overzichtelijke administratie? Neem dan contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.
Administratie voor zzp’ers in Zuid-Limburg
Als zzp’er wil je doen waar je goed in bent. De administratie regel je het liefst zo makkelijk mogelijk. Ik help je om het overzicht te bewaren en het meeste voordeel uit je bedrijf te halen met de verschillende regelingen die er zijn voor ondernemers en zzp’ers in het bijzonder. Samen zorgen we voor een overzichtelijke administratie die past bij jouw manier van werken.
Administratie voor zzp’ers houdt in:
- Begeleiding bij het opzetten van een administratie
- Uitleg over het inboeken van verkoop- en inkoopfacturen, kasboek en bankboek
- Aangifte omzetbelasting
- Jaarlijks verkorte balans, verlies- en winstrekening
- Aangifte inkomstenbelasting
- Persoonlijk contact bij vragen
Wil jij meer tijd overhouden voor je opdrachten? Neem dan contact op voor een vrijblijvende kennismaking!
Ben jij toe aan een overzichtelijke administratie met bijbehorend advies en begeleiding? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking.